myikona

Photobooks: Αυτόνομη σύνθεση

Συχνές ερωτήσεις

E: Πού βρίσκω τα αρχεία που έχω αποθηκεύσει στον υπολογιστή μου?

A: Η προεπιλογή για την αποθήκευση αρχείων με κατάληξη .dtp που περιέχουν τη δουλειά μας είναι ο φάκελος 'c:\Windows\Program Files > MyIkona Publisher'. Ωστόσο, κατά τη διάρκεια της αποθήκευσης μπορούμε να επιλέξουμε την τοποθεσία που θέλουμε να τα αποθηκεύσουμε.

E: Τι ρυθμίσεις πρέπει να έχει η φωτογραφική μηχανή μου ώστε να έχω τα καλύτερα ποιοτικά αποτελέσματα?

A: Προτείνουμε ανεπιφύλακτα να βγάζετε τις φωτογραφίες σας στην μέγιστη δυνατή ανάλυση που επιτρέπει η μηχανή σας. Η μίνιμουμ ανάλυση που προτείνουμε για κάποια μικρά πλαίσια είναι 1024 x 768. Να σημειώσουμε ότι κάθε φωτογραφική μηχανή είναι διαφορετική οπότε διαβάστε το manual της ώστε να τη ρυθμίσετε σωστά. Για τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα χρησιμοποιήστε μηχανές με τουλάχιστον 4 megapixel. Τέλος, υπάρχει στο πρόγραμμα ένδειξη για την ποιότητα της φωτογραφίας σε σχέση με το μέγεθος της εκτύπωσης.

E: Δεν μπορώ να ανεβάσω το προϊόν που δημιούργησα ή να κάνω ενημερώσεις.

A: Καταρχήν ελέγξτε εάν είστε συνδεδεμένοι στο internet. Μετέπειτα, κοιτάξτε τις ρυθμίσεις του firewall που έχετε στον υπολογιστή σας. Αν έχετε αποκλείσει το πρόγραμμα από την πρόσβαση στο internet, αλλάξτε αυτή την ρύθμιση. Εφόσον χρησιμοποιείτε proxy, αλλάξτε τις τιμές στα πεδία των ρυθμίσεων μέσα στο πρόγραμμα.

E: Μπορώ να προσθέσω δικά μου πρότυπα θέσεων εικόνας (templates)?

A: Ναι. Κάνοντας δεξί κλικ στην θέση εικόνας και επιλέγοντας προσθήκη στα πρότυπα τα αποθηκεύουμε ώστε να τα έχουμε διαθέσιμα στο μέλλον. Για να επιλέξουμε παραπάνω από ένα πρότυπο κρατάμε πατημένο το shift.

E: Πόσες φωτογραφίες μπορεί να περιέχει ένα album?

A: Δεν υπάρχει περιορισμός στον αριθμό των φωτογραφιών που μπορείτε να εισάγετε! Ανάλογα τον αριθμό των σελίδων και των πλαισίων που έχετε τοποθετήσει σε αυτές βάζετε τις φωτογραφίες σας.

E: Όταν επεξεργάζομαι μια φωτογραφία μου μέσα στο πρόγραμμα του MyIkona επηρεάζω το πρωτότυπο αρχείο?

A: Όχι, το πρόγραμμα δημιουργεί αντίγραφο της φωτογραφίας σας μέσα σε αυτό και σε καμία περίπτωση δεν επηρεάζεται το αρχικό σας αρχείο.

E: Το ανέβασμα του προϊόντος διακόπηκε ξαφνικά λόγω προβλήματος του υπολογιστή ή της σύνδεσής μου. Πρέπει να το ανεβάσω πάλι από την αρχή?

A: Όχι, το ανέβασμα θα συνεχίσει από το σημείο που διακόπηκε καθώς όλες οι προηγούμενες σελίδες αποθηκεύθηκαν ήδη στον server του MyIkona!

E: Δεν έλαβα κάποιο email επιβεβαίωσης για την παραγγελία που μόλις έκανα.

A: Συνήθως τα email φθάνουν σε δευτερόλεπτα μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας. Ωστόσο σε σπάνιες περιπτώσεις μπορεί να καθυστερήσει να φτάσει στο inbox σας. Σε περίπτωση που δε λάβετε mail εντός ολίγου, ελέγξτε τα στοιχεία του λογαριασμού email που έχετε εισάγει στο λογαριασμό σας στο MyIkona μέσα από το καλάθι αγορών. Επίσης ελέγξτε τη χωρητικότητα του inbox σας.

E: Υπάρχει έκδοση του προγράμματος MyIkona για Apple Mac?

A: Ναι, μπορείτε να κατεβάσετε την έκδοση για MAC στην αντίστοιχη κατηγορία. Η minimum εκδοση που λειτουργεί χωρίς προβλήματα είναι η 10.7

E: Σε ποιες περιπτώσεις ισχύουν οι εκπτώσεις?

A: Η έκπτωση για μια παραγγελία ισχύει μόνο για πολλά αντίτυπα της ίδιας δουλειάς.

E: Εάν επιλέξω να παραλάβω το προϊόν από το κατάστημα της περιοχής μου, πρέπει να εισάγω κάποια στοιχεία στα πεδία της διεύθυνσης?

A: Όχι, αν διαλέξετε τρόπο παράδοσης «παραλαβή από το κατάστημα της περιοχής μου», οτιδήποτε στοιχεία και να συμπληρώσετε το προϊόν σας θα πάει αυτόματα στο κατάστημα του συνεργάτη μας.

E: Ποια είναι τα στάδια που πρέπει να περάσω για την ολοκλήρωση μιας παραγγελίας?

A: Για να ολοκληρώσετε μια παραγγελία θα πρέπει:

  1. Να ανεβάσετε τη δουλειά που έχετε δημιουργήσει
  2. Να ολοκληρώσετε την παραγγελία του προϊόντος που έχετε ανεβάσει μέσα από το καλάθι αγορών!


E: Θέλω να παραγγείλω το ίδιο προϊόν 8 φορές. Πρέπει να επαναλάβω την παραγγελία 8 φορές?


A: Όχι, από τη στιγμή που επιλέγετε ένα προϊόν από το καλάθι αγορών σας βάζετε την ποσότητα που επιθυμείτε στο ειδικό πεδίο.

E: Μπορώ να χρησιμοποιήσω παραπάνω από ένα εκπτωτικά κουπόνια σε μία παραγγελία?

A: Όχι, σε κάθε παραγγελία μπορούμε να εισάγουμε μόνο ένα κωδικό.

E: Πρέπει να δημιουργήσω λογαριασμό ώστε να παραγγείλω ένα προιόν?

A: Ναι, την πρώτη φορά που θα “ανεβάσετε” ένα προϊόν θα χρειαστεί να δημιουργήσετε ένα λογαριασμό. Στις μελλοντικές σας παραγγελίες χρησιμοποιείτε τα στοιχεία που δώσατε (email και κωδικό).

E: Δεν είναι δυνατό το άνοιγμα του εγγράφου διότι δημιουργήθηκε από μια άγνωστη έκδοση (π.χ. SubshopID=iph0087)

A: Για λόγους ασφαλείας δεν είναι δυνατόν να γίνει παραγγελία μιας δουλειάς η οποία δημιουργήθηκε από ένα συγκεκριμένο σημείο, μέσω ενός άλλου σημείου. Εφόσον θέλουμε να παραγγείλουμε ένα προϊόν που φτιάξαμε από ένα άλλο σημείο συνεργάτη θα χρειαστεί να το δημιουργήσουμε από την αρχή. Γι’ αυτό το λόγο είναι σημαντικό να επιλέξουμε τον συνεργάτη που πραγματικά θέλουμε.

E: Από τη στιγμή που ξεκίνησα ένα photobook σε μια συγκεκριμένη διάσταση, μπορώ στη διάρκεια να αλλάξω τη διάσταση αυτή?

A: Όχι, θα χρειαστεί να ξεκινήσετε ένα νέο έργο.

E: Μπορώ να αλλάξω αυτόματα τον τύπο του εξωφύλλου σε ένα photobook που έχω δημιουργήσει?

A: Όχι, λόγω διαφορετικών διαστάσεων. Οι εικόνες και το δημιουργικό γενικότερα μπορεί να χαλάσουν κατά την μετατροπή. Ωστόσο, μπορείτε να απευθυνθείτε στον συνεργάτη του MyIkona και κατόπιν ειδικής παραγγελίας να εξεταστεί αν μπορεί να γίνει η μετατροπή από κάποιον γραφίστα.

E: Στην παρούσα σελίδα δεν βρήκα λύση στο πρόβλημά μου. Τι μπορώ να κάνω τώρα?

A: A: Εάν δε βρήκατε απάντηση στο ερώτημά σας εδώ, παρακαλούμε διαβάστε τις οδηγίες χρήσης (http://www.myikona.gr/help.aspx). Εάν εξακολουθείτε να έχετε απορίες, συμπληρώστε την φόρμα που βρίσκετε στην μπάρα της Επικοινωνίας.

myikona